網頁

2019年7月28日

Summer Soul 2019 - 帶我回家吧

我是 sold out 王子,唔 sold 您了 

我們是賣完三人組,無得您 buy

話晒我都係三眼仔,應該幾賣得

想好似我咁舉得,識做喇

望咩姐,比錢喇

 我地咁 Cute,無理由唔帶我地番屋企架

食得是福,速速磅,唔好兩頭望

我地無咁肥,應該易甩手 d

 我想拖埋佢去你/妳家

人又佬,錢又無,仲比人攪大個肚...腩,實無人要我啦 

我仲慘,一副 J 樣,點 J 得出

 香港人邊個屋企無午餐肉架?限量架,手快有手慢無呀


我地玩「海戰術,總有一個啱您掛

您試下唔帶我返屋企,睇吓我咬唔咬您

想帶我走,好難喇

先要買我地旗下一款產品,先可參加抽獎,好彩嘅,咪有資格買起我囉

噢!萬惡的金錢,年尾再見,續來奉獻