網頁

2012年5月31日

電話詐騙之 8613926747112

       電話忽然響起,傳來一把我不認識的男聲!86 字頭來電從來只有女聲,令我提高了警覺!

神秘人:「係我呀,食左飯未呀?」

我:「你係邊位?」

神秘人:「唔認得我把聲咩?」

憑著對方「一口唔鹹唔淡」的廣東話,我肯定已被抽中玩「猜猜我是誰」電話遊戲。今天裝滿了一肚子悶氣,正好拿他來發洩一番!

我:「你係 X 頭?」

神秘人:「係…係…」

我:「好 X 掛著你呀!真係唔好意思,上次興奮得滯,X 到你爆肛。乜咁 X 快又想搵我再 X 過呀!話時話,你 d XX 功夫真係一流,如果唔係我耐力夠,頂得順你狂 X 我條 X,真係分分鐘比你 XX。好彩我都唔弱,起勢咁狂 X 番你碌 XXX,實行以其人之道還自其人之身,攪到你企都企唔隱。如果唔係我留手,肯定一回合就攪到你無貨賣。你又死唔認輸,又黎一招「醉僧試劍」,我咪用「擎天一柱」黎還擊囉!你仲同時出埋「哪吒探海」。我即刻重整旗鼓,整個「擺腿架劍」。嘩!你都夠狼死,竟然使出「猛虎撲食」!咁攪法,容乜 X 易比你打亂陣腳架!一於黎個「鷂子翻身」,主動權又落番響我手。你反應都唔慢喎,拿拿林想出「羅漢睡覺」。哈!睇死你都係出呢招,不過你未出招前,已經中左我招「野馬分鬃」,再醒你一個「黃蜂入洞」,最後黎個「揮鞭策馬」。X,真係估你唔到,咁 X 樣嘅情況下你都整倒招「坐馬觀花」,黎個反客為主!話時話,估唔到你果個睇落弱不禁風、又細又窄到死嘅 XX,真係點 X 都得喎,我幾驚 X 兩 X,你個 XX 就散 X 晒。又估唔到我要響你個 XX 入面,施展渾身解數,先可撐到最後。都係多得平時 X 得多,日子有功,先可同你 X 足個幾鐘都無腳軟,不過你最後都係比我強勁嘅 XX KO 左。諗起我地呢場 X 來 X 往,埋牙肉搏嘅打真軍,真係 high 到爆呀!你係咪好 happy,好回味呢?我呢 d 咁難得嘅對手,又真係幾難搵,唔怪得知你咁 X 快又想搵我切磋、切磋。不過我而家唔 X 得閒,X 緊 X 呀,難得有條自動送上門嘅 XX,唔通唔 XX 佢咩!」


        如果在您眼中所看到的 X,全變成了性器官及交媾名詞的話,您也未免太好色了!其實,我想寫的是:


我:「你係大頭?」

神秘人:「係…係…」

我:「好鬼掛著你呀!真係唔好意思,上次興奮得滯,打到你爆肛。乜咁鬼快又想搵我再砌過呀!話時話,你 d 拳腳功夫真係一流,如果唔係我耐力夠,頂得順你狂踢我條腿,真係分分鐘比你做底。好彩我都唔弱,起勢咁狂踢番你碌光管腳,實行以其人之道還自其人之身,攪到你企都企唔隱。如果唔係我留手,肯定一回合就攪到你無貨賣。你又死唔認輸,又黎一招「醉僧試劍」,我咪用「擎天一柱」黎還擊囉!你仲同時出埋「哪吒探海」。我即刻重整旗鼓,黎個「擺腿架劍」。嘩!你都夠狼死,竟然使出「猛虎撲食」!咁攪法,容乜鬼易比你打亂陣腳架!一於黎個「鷂子翻身」,主動權又落番響我手。你反應都唔慢喎,拿拿林想出「羅漢睡覺」。哈!睇死你都係出呢招,不過你未出招前,已經中左我招「野馬分鬃」,再醒你一個「黃蜂入洞」,最後黎個「揮鞭策馬」。頂,真係估你唔到,咁鬼樣嘅情況下你都整倒招「坐馬觀花」,黎個反客為主!話時話,估唔到你果個睇落弱不禁風、又細又窄到死嘅擂台,真係點打都得喎,我幾驚打兩打,你個擂台就散鬼晒。又估唔到我要響你個主場入面,施展渾身解數,先可撐到最後。都係多得平時練得多,日子有功,先可同你鬥足個幾鐘都無腳軟,不過你最後都係比我強勁嘅膝撞 KO 左。諗起我地呢場拳來腳往,埋牙肉搏嘅打真軍,真係 high 到爆呀!你係咪好 happy,好回味呢?我呢 d 咁難得嘅對手,又真係幾難搵,唔怪得知你咁鬼快又想搵我切磋、切磋。不過我而家唔鬼得閒,報緊警呀,難得有條自動送上門嘅騙子,唔通唔舉報佢咩!」