網頁

1999年9月6日

為乜唔可以玩翻版 - 上

    New group 上的一條問題,又惹起了連串罵戰!

    a 問:「why the dc still not the the pirate GD sell????????? i am waiting a long time for it. if the dc have the pirate GD i will buy it right now.」
﹝唉!又問廢問題!﹞
     
    b 答:「你呢D簡直係人渣,敗類。下流,賤格‧‧‧‧ 有老翻至買DC?X街喇你,GD-ROM呢D咁 高科技o既產品,你估D老翻話查就有o架喇。 你呢D人同PS老翻使徒一模一X樣,抵X。」
﹝鬧得好,但係激左 d!﹞
   
    a 反駁:「do u think that many person like u????????/ of course u can buy the orginal games, but some one not like u. do u understand!!!!!!!!! and please speak more politely.」
﹝人比人,比死人喎!﹞
   
    b 話:「同你呢D咁o既X樣駛客氣?照你咁講,依家好似 玩翻版就可以理直氣壯,玩原裝就要閃閃縮縮, 咩世界呀?哥仔,講說話之前最好就諗清楚至好 講,DC原裝遊戲賣得一D都唔算貴,我諗可以用 合理呢兩個子去形容。人o地辛辛苦苦設計同編寫 一隻遊戲出o黎,你班X街老翻唔該都冇聲就出到 成行成市,你話呢D係咩道理?冇錢咪玩PS囉,大X把老翻等你玩,DC有老翻o既機會真係好微。如 果你想玩老翻,死心喇。我冇禮貌?我一直以來都 係咁o架喇,o岩就讚唔o岩就X,你唔滿意可以唔覆 我D文。不過,呢個谷亦都唔係好歡迎你呢D玩老翻 仲要玩到理直氣壯,大條道理o既X樣。」
﹝仍然好岩聽,都仲係好激。﹞
       
    a 又解釋:「thanks for giving advice, there many reason that i wanna wait for the pirate GD. cos, i am not HK citizen. i am from another country. in our country there sell the dc games is about 500hkdollar and the dc sell about 2000hk dollar. it is too expensive for me to spend those money. but the pirate GD can let me more affortable.」
﹝完全唔係 point。無錢咪咪玩囉,無機打,洗死咩﹞
   
    c 插口:「我想講 一個人如果冇錢就唔好學人"喳" 波子 想"喳"既話就去儲錢 玩老反已經唔岩 , 為左老反而去買一部機 , 仲要理直氣壯咁話自己玩老反係正確 真係不知所謂~ 自己反省下啦~~」
﹝無講錯丫。﹞
   
    自稱翻版人既講:「嘩!乜你咁講野嫁‧‧‧‧」
﹝哦!有乜問題呢?﹞
   
    c 說:「如果一個認為自己玩老反係絕對正確既話 , 你覺得要幫佢講好說話? 如果因為要玩老反至去買機 , 你又認佢係o岩?」
﹝當然係唔岩喇。﹞
   
    翻版人就話:「 玩老反有乜唔Arm?? 唔通比D姦商屈就最Arm! 點解唔可以理直氣壯?? 係你班"傻仔"先買正版,唔理你讀書好,做野又好, 讀書重X街,同老豆老母囉幾舊水去買正版,又唔知D錢係幾辛苦搵番黎。無知。 做野既買一樣咁X街,唔使理交租,供樓,養仔養女,燈油火蠟,樣樣都要錢‧‧‧‧ 如果你袓先知道你地生存得咁X街,真係骨頭都唔識化‧‧‧‧ 如果無左老反,班黑社會失左業,後果係點,唔使我講都知啦!o下話! 」
﹝嘩!聽完呢番說話,真係唔知講咩好!連黑社會失左業既問題都關注到,真係愛心無限呀!﹞
   
    旁人加把口:「唔想俾錢就唔好玩啦‧‧‧‧」
﹝其實應該話比唔起就唔好玩喇。﹞
   
    翻版人繼續發表偉論:「我好有錢,不過唔係敗家仔,邊個話無比錢??老反唔使錢?? 講野唔該經經大腦。。thank you!」
﹝如果有經大腦,睇怕都唔會咁講野喇!﹞
   
    有人寸番佢:「你都用下腦啦 你買老番咪又係用你父母d錢! 你認為買正版係敗家既, 最好就連番版都唔好玩! 一個仙都唔使出 咁就最乖仔~」
﹝合情合理喎。﹞
   
    翻版人又話:「我話我唔係敗家仔,唔代表我而家重係讀緊書, 我而家少少地月入二皮幾,不過都唔會買超過二十蚊既Game, 因為我D錢係要黎供車,供樓,同埋養我老豆老母既!」
﹝連 d 讀緊書既都識儲錢買原裝 game, 而月入兩皮幾既竟然買唔起,又真係幾可憐架!﹞
    
    又有個叫 DC 擁有者既加把口:「細路, 我一個月三餅幾牙! 我都糸買10 TO 15 蚊老番乍。 D 錢儲起佢吾好? 愛惜金錢拉, 時世吾好牙! 都你出來做野。 就知錢重要拉。」
﹝聽落都幾苦口婆心。睇落就知無句真。果 d 唔,呀,啦。全部少左個口,叫人點信呀?﹞
   
    於是有人提議:「o甘 我 對 霖 你 全 家 , o甘 你 咪 可 以 玩 正 板 囉」
﹝哈!哈!哈!﹞
   
    有個叫 monkey 既話:「玩番版, 鼓勵非法勾當, 我睇你祖先見到都好失望會生到你呢個敗家仔囉‧‧‧‧」
﹝呢個講法都幾新鮮喎。﹞
   
    翻版人反擊:「唔怪得知你叫 monkey,monkey係人類既前身,都係無腦既"低等"動物‧‧‧‧ 係唔係鼓勵非法勾當我唔敢講,不過同係唔係敗家仔都好似無乜關係喎! 乜敗家仔唔係形容一D亂使同大使既人既咩?? 如果唔係,我自問真係讀得書少啦! Sorry啦! 低等動物大猩猩‧‧‧‧
﹝睇黎佢又真係讀得書少, monkey 係低等動物,並唔係咩野無腦既"低等"動物。形容人地亂使同大使既係叫奢侈或者揮霍無度。敗老豆老母副身家既先叫做敗家仔。咁即係話,佢個仔敗佢副身家,咁佢個仔就係名符其實既敗家仔。﹞
   
    唯恐天下不亂的翻版人又有新攪作
    而家投票,如果邊個"衛道士",屋企一隻老反都無既﹝包括任何產品﹞,請簽名: 但係如果有一隻老反既都要全家"死"‧‧‧‧OK! 夠唔夠彊簽‧‧‧‧哈哈‧‧‧‧    

1.
2.
3.
都係唔打個4字,因為打黎都係多餘‧‧‧‧哈哈‧‧‧‧
﹝真無聊。﹞
   
    結果有一個人簽左名!
   
    翻版人譏諷他說:「節哀順變‧‧‧‧可憐既aa,為左正版而死晒全家既烈士,我地拍手! 拍! 拍! ﹝其實"aa"只係一個吹水既契弟﹞又或者係一隻狗‧‧‧‧ 講明遊戲既準則先,動物係唔可以參加既! Thank you! 所以金比小狗呢個簽名作廢!」
﹝下,咁都得!﹞
    
    翻版人比人反插左幾野後說:「乜aa原來真係"人"黎??? 咁比番o個票佢囉! 其實要撐既係你,玩過老反,又要做衛道士‧‧‧‧無恥。 佢話屋企無就無,你重"天真"個幾歲細路‧‧‧‧」
﹝誰最無恥,心照啦。﹞
   
    有人質疑翻版人這樣做是否很威?翻版人就理直氣壯咁話:「 我咁樣唔係覺得自己好威,而係好睇唔過眼, 人地有人地買老反,你有你買老正,兩不相干, 人地問老反既野,你地可以唔答,點解要X人地??? 我同呀媽o係香港,老婆同仔o係Canada,有乜問題??? 我返香港都係為左搵食,所以D錢唔會買老正, 遊戲對我黎講只係工作與工作之間既娛樂, 所以我覺得絕對唔適宜用幾百蚊去玩一隻Game! 我D錢係點搵返黎??當然係正當職業,唔係賣老返, 我呀媽使我D錢點解會唔開心???? 不過有一樣野你係講對既,係我有一份壞脾氣, 只係工作同見到不平事先另我有呢份"壞脾氣",唔係正or返蛋!」
﹝個仔響加拿大都好既,所謂近朱者赤,近墨者黑嘛!佢自己搵食就係岩晒。正版想搵食,佢就斷人米路!佢有老豆,老母,老婆仔女要養,人地就唔洗。呢條究竟係乜氏定理呀?﹞
   
    翻版人仲有補充:「你唔好以為香港呢個連地圖都見唔倒既地方可以形響倒D遊戲開發商! 就算全香港用晒老反,你認為遊戲開發商會因而倒閉或另遊戲質數下降??? 做多幾年人先同我再講呢個話題啦!」
﹝原來做多幾年人就可以滿咀歪理,亂 up 一通。對於呢個空前絕後既偉論,實在不願致評‧‧‧